logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۸۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج اصناف استان زنجان:

آغاز طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" در زنجان/ بازاریان و اصناف از دانش آموزان بی بضاعت حمایت می کنند

آغاز-طرح-"یک-کاسب-یک-دانش-آموز"-در-زنجان-بازاریان-و-اصناف-از-دانش-آموزان-بی-بضاعت-حمایت-می-کنند

مسئول بسیج اصناف استان زنجان گفت: طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در زنجان آغاز شده است.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی 98-97 و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح "یک کاسب- یک دانش آموز"  در زنجان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در زنجان از چند روز گذشته آغاز شده است، افزود: این طرح به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش آموزان بی بضاعت  و دانش آموزان بازمانده از تحصیل برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این برنامه درقالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی به منظور تقبل کردن هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر اجرایی می شود.

مسئول بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه خیرین در استان از این طرح حمایت می کنند، افزود: اتاق بازرگانی استان نیز در این طرح مشارکت می کند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر